Front Camera Review Lenovo P70






Front Camera Review Lenovo P70

In the sector of specifications of Lenovo P70 camera has photographic capabilities steady and dependable. On the main camera is 13 MP which will certainly give shots image detail, sharp and interesting. Moreover, Lenovo P70 is equipped with sensors Autofocus and some sort of useful features Geo-tagging, touchfocus, FaceDetection and Panorama course will provide the images increasingly attractive and quality. 

For users who frequently use this camera in low light conditions do not need to worry because in addition to the main camera Lenovo P70 is equipped with LED flash that can help better lighting photography. For the quality of the video recording is also very most out of being able to produce quality Full HD 1080p at 30 fps will certainly provide a spectacle feast for the eyes. As for the secondary camera or both measuring 5 MP located at the front of P70 Lenovo will provide good functionality and detailed photography. So with a secondary camera allows users to berselfie anytime with quality results. For the purposes of video chat and the like with a secondary camera is also very maximum perceived as capable of producing 720p HD quality. Immediately, we see the results ahead of Lenovo P70 camera below.

_____________________________________________________________

INDONESIAN LANGUAGE
_____________________________________________________________

Review Kamera Depan Lenovo P70



Pada sektor kamera dari spesifikasi Lenovo P70 ini memiliki kemampuan fotografi yang mantap dan bisa diandalkan. Pada kamera utamanya yang berukuran 13 MP tentu akan memberikan hasil jepretan gambar yang detail, tajam dan menarik. Apalagi Lenovo P70 ini dibekali dengan sensor Autofocus dan beberapa fitur yang berguna semacam Geo-tagging, TouchFocus, FaceDetection serta Panorama tentu akan memberikan hasil foto yang semakin menarik dan berkualitas. 

Bagi pengguna yang sering menggunakan kamera ini dalam kondisi kurang cahaya tidak perlu khawatir karena di samping kamera utama Lenovo P70 ini dilengkapi dengan LED Flash yang dapat membantu pencahayaan fotografi menjadi lebih baik. Untuk kualitas perekaman videonya pun sangat maksimal karena mampu menghasilkan kualitas Full HD 1080p dengan 30 fps tentunya akan memberikan tontonan yang memanjakan mata. Sedangkan untuk kamera sekunder atau keduanya yang berukuran 5 MP terletak di bagian depan Lenovo P70 ini akan memberikan fungsi fotografi yang baik dan detail. Sehingga dengan kamera sekunder ini memungkinkan pengguna untuk berselfie kapan pun dengan hasil yang berkualitas. Untuk keperluan video chat dan sejenisnya dengan kamera kedua ini juga dirasakan sangat maksimal karena sanggup menghasilkan kualitas HD 720p. Langsung saja kita lihat hasil kamera depan dari Lenovo P70 dibawah ini.



Kamera depan lenovo P70

0 komentar:

Post a Comment

 
Reviewedia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top